Պատասխանի տեսակը Անհիմն պատասխան
Հարցման տեսակը գրավոր
Ներմուծման ամսաթիվ 13.05.2015
Հարցման ամսաթիվը 24.03.2015
Պատասխանի ամսաթիվ 01.04.2015
Անուն "Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոն" ՀԿ
Հարցման նկարագրություն 2015թ.-ի մարտի 24-ին Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոնը տեղեկություն ստանալու կրկնակի գրավոր հարցմամբ դիմել էր ՀՀ ազգային ժողովին՝ խնդրելով տեղեկություններ ԱԺ աշխատակազմի ծառայողական ավտոմեքենաների վերաբերյալ: ԱԺ-ն անհիմն պատասխան է տրամադրել հարցումն ուղարկելուց 8 օր անց: Պատասխանը համարվել է անհիմն, քանի որ մի կողմից հակասում է ձևավորված վարչական պրակտիկային, մյուս կողմից ԻԱԿ-ը գտնում է, որ վարչական մարմնի աշխատակազմի գործունեության շրջանակներում (գույքագրում, գույքի հաշվառում, գրանցում) ԱԺ-ն տնօրինում է պահանջված ամբողջ տեղեկությանը, հետևաբար "Տեղեկատվության ազատության մասին" ՀՀ օրենքի իմաստով ունի խնդրված տեղեկությունները և հանդիսանում է տեղեկություն տնօրինող: Թեև պատասխան գրությունը թվագրված է մարտի 30-ին, սակայն գրության փոստային կնիքի ամսաթիվը վկայում է, որ այն ուղարկվել է ապրիլի 1-ին:
Տեղեկություն ստանալու հարցման այս ձևանմուշը կարող եք օգտագործել ձեր գրավոր հարցումը «Տեղեկատվության ազատության մասին» ՀՀ օրենքի պահանջներին համապատասխան ձևակերպելու համար:
Քաղաքացու դիմում։ Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոն է դիմել Գյումրի քաղաքի բնակիչ Լիլիթ Աղեկյանը՝ խնդրելով աջակցել տեղեկություն ստանալու հարցում։ Քաղաքացին տեղեկություն ստանալու հարցմամբ դիմել էր Գյումրու համայնքապետարան և չէր ստացել պատշաճ պատասխան։ 2024 թվականի սեպտեմբերի 5-ին ԻԱԿ-ը նույն...